Учитель року 2020



Інформаційна картка *
учасника всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2020»
у номінації « Початкова освіта »

Прізвище, ім’я, по батькові
Даудова Надія Олександрівна
Посада (відповідно до запису в трудовій книжці)
Вчитель початкових класів
Місце роботи (найменування закладу освіти відповідно до статуту)
Городнянська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів Краснокутської районної ради Харківської області
Освіта (найменування закладу вищої освіти, рік закінчення навчання)
Харківський державний університет ім. Горького, 1985 р.
Самоосвіта (зазначається за останні 3 роки в порядку зменшення  за категоріями: друга освіта; очні, дистанційні курси; конференції, семінари; конкурси тощо)
КВНЗ «ХАНО»
Сертифікат № 22/06 від 07.06.2018;
КВНЗ «ХАНО»
Свідоцтво №
121/09 від 18.10.2019, сертифікат №159/09 від 18.10.2019
Педагогічний стаж
41 рік
Кваліфікаційна категорія
Вища
Педагогічне звання                    (за наявності)
Старший вчитель
Науковий ступінь                        (за наявності)
-
Посилання на інтернет-ресурси, де Ви представлені (за наявності)
facebook
Посилання на відеорезюме**
-
Педагогічне кредо
Пізнвати нове, вірити в дитину і радіти життю
Опис педагогічної ідеї


             Чого чекає дитина , яка переступає поріг школи ? Лише успіху. Ситуація успіху – необхідна умова для становлення позитивного відношення школяра до навчання та  переростання його в активний , творчий процес. Я переконалася , що успіх , пов'язаний з відчуттям емоційного підйому ,створює відчуття внутрішнього благополуччя. Один раз переживши успіх , учень буде знов і знов прагнути до нього.
           Робота вчителя початкових класів дуже складна і відповідальна , і складність її полягає в тому , що необхідно викликати в учнів інтерес до знань , не згасити цей вогник допитливості , навчити кожного з них вчитися , запевнити у своїх силах.  Саме інтерес і є своєрідним епіцентром активації навчання , розвитку пізнавальної активності школярів , формування у них позитивного ставлення до процесу навчання та результатів своєї праці.
           Засвоєння знань відбувається лише тоді , коли учень перетворюється на суб’єкт активної обробки інформації через її самоусвідомлення. Інформація стає знаннями за умови надання їй особистісного значення. Учень перетворюється на головну фігуру процесу навчання  , який орієнтується на його розвиток.
         Навчальний процес організовую так , щоб дотримувались такі умови : створення комфортних умов навчання, при яких учень відчуває свою успішність, свою інтелектуальну досконалість, що робить продуктивним сам освітній процес ,створення атмосфери співробітництва, відносин довіри, можливість вільно висловлювати свою думку і вислуховувати свого товариша, умов для високого й емоційного тонусу, створення позитивного настрою для навчання. Позитивні емоції збільшують можливості інтелекту.
      Використання інтерактивних технологій – це спосіб створення в класі атмосфери , котра сприяє співпраці , порозумінню та доброзичливості. Інтерактивне навчання – діалогове навчання, в ході якого здійснюється взаємодія вчителя і учня.    
           Я переконалася ,що при запровадженні інтерактивних методів знання засвоюються набагато краще , так як інтерактивні методи і прийоми роботи розраховані не на запам’ятовування , а на вдумливий ,творчий процес пізнання світу , на постановку проблемних завдань та пошук їх вирішення.
      Технологію «Мікрофон» використовую майже на всіх уроках . На уроці української мови дану технологію застосовую з метою повторення вивченого матеріалу , виявлення ставлення дітей щодо доцільності вивчення поданого матеріалу.
        Технологію  «Карусель» використовую на ранкових зустрічах з метою виявлення вміння говорити один одному компліменти , слова ввічливості.
         Працюючи в групах , учні вчаться слухати і розуміти один одного, аргументувати свої переконання , вести дискусію, вислуховувати та порівнювати думки різних груп , розуміти, що погляди можуть не збігатися , визнавати свої помилки.
            Навчально – виховний процес я організовую так, що учні шукають
 зв’язок між новими та вже отриманими знаннями; приймають альтернативні рішення, мають змогу зробити “відкриття”, формують свої власні ідеї та думки за допомогою різноманітних засобів, навчаються співробітництву.
        «Мозковий штурм» допомагає мені використовувати досвід учнів з метою вирішення проблем , одержувати несподівані , але оригінальні відповіді.
        Використання  дидактичних  ігор  та  ігрових  моментів  робить  урок  цікавим,  створює  у  дітей  бадьорий  настрій,  полегшує  засвоєння  навчального  матеріалу,  створює  ситуацію  успіху.  Діти з великим бажанням беруть участь у рольових іграх. Побувавши в образі зображуваних живих істот , діти відчувають себе рівноправними мешканцями довкілля, вони вчаться розуміти кожну рослинку , кожну травинку ,співпереживати тим ,кого зображають.

     Метод «Коло ідей» є ефективним у вирішенні гострих суперечливих питань.
           Проекти, учні роблять разом – тож ми часто застосовуємо групову роботу. Діти опановували її поступово – багато працювали в парах, потім вчились толерантності та дружелюбності. Я часто використовую різні способи поділу на групи, щоб максимально залучити дітей до роботи та використати потенціал кожного учня.
   Звертаюсь я і до технології «Незакінчених речень». Вона дає змогу розвивати в учнів зв’язне мовлення, будувати власні судження, порівнювати їх з іншими, відпрацьовувати вміння говорити коротко, але по суті і переконливо.
   Використання інтерактивних методів на уроках дає можливість доповнити уроки різноманітною інформацією, а різні види діяльності заохочують дітей до роботи. Те , що подобається , дитина робить із задоволенням і натхненням , а значить – навчається.      





                   


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу