Учитель року 2020
Інформаційна картка *
учасника всеукраїнського конкурсу «Учитель
року – 2020»
у номінації « Початкова освіта »
Прізвище, ім’я, по батькові
|
Даудова
Надія Олександрівна
|
Посада (відповідно до запису в трудовій
книжці)
|
Вчитель початкових класів
|
Місце роботи (найменування закладу освіти
відповідно до статуту)
|
Городнянська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів
Краснокутської районної ради Харківської області
|
Освіта (найменування
закладу вищої освіти, рік закінчення навчання)
|
Харківський державний університет ім. Горького, 1985
р.
|
Самоосвіта (зазначається за останні 3 роки в
порядку зменшення за категоріями:
друга освіта; очні, дистанційні курси; конференції, семінари; конкурси тощо)
|
КВНЗ
«ХАНО»
Сертифікат
№ 22/06 від 07.06.2018;
КВНЗ
«ХАНО»
Свідоцтво
№
121/09 від 18.10.2019, сертифікат №159/09 від
18.10.2019
|
Педагогічний стаж
|
41 рік
|
Кваліфікаційна категорія
|
Вища
|
Педагогічне звання (за
наявності)
|
Старший вчитель
|
Науковий ступінь (за
наявності)
|
-
|
Посилання на інтернет-ресурси, де Ви представлені (за
наявності)
|
facebook
|
Посилання на відеорезюме**
|
-
|
Педагогічне кредо
|
Пізнвати нове, вірити в дитину і радіти життю
|
Опис педагогічної ідеї
Чого чекає дитина , яка переступає поріг
школи ? Лише успіху. Ситуація успіху – необхідна умова для становлення
позитивного відношення школяра до навчання та
переростання його в активний , творчий процес. Я переконалася , що
успіх , пов'язаний з відчуттям емоційного підйому ,створює відчуття
внутрішнього благополуччя. Один раз переживши успіх , учень буде знов і знов
прагнути до нього.
Робота вчителя початкових класів дуже
складна і відповідальна , і складність її полягає в тому , що необхідно
викликати в учнів інтерес до знань , не згасити цей вогник допитливості ,
навчити кожного з них вчитися , запевнити у своїх силах. Саме інтерес і є своєрідним епіцентром
активації навчання , розвитку пізнавальної активності школярів , формування у
них позитивного ставлення до процесу навчання та результатів своєї праці.
Засвоєння знань відбувається лише тоді ,
коли учень перетворюється на суб’єкт активної обробки інформації через її
самоусвідомлення. Інформація стає знаннями за умови надання їй особистісного
значення. Учень перетворюється на головну фігуру процесу навчання , який орієнтується на його розвиток.
Навчальний
процес організовую так , щоб дотримувались такі умови : створення комфортних умов навчання, при яких учень
відчуває свою успішність, свою інтелектуальну досконалість, що робить
продуктивним сам освітній процес ,створення атмосфери співробітництва,
відносин довіри, можливість вільно висловлювати свою думку і вислуховувати
свого товариша, умов для високого й емоційного тонусу, створення позитивного
настрою для навчання. Позитивні емоції збільшують можливості інтелекту.
Використання
інтерактивних технологій – це спосіб створення в класі атмосфери , котра сприяє
співпраці , порозумінню та доброзичливості. Інтерактивне
навчання – діалогове навчання, в ході якого здійснюється взаємодія вчителя і
учня.
Я
переконалася ,що при запровадженні інтерактивних методів знання засвоюються
набагато краще , так як інтерактивні методи і прийоми роботи розраховані не
на запам’ятовування , а на вдумливий ,творчий процес пізнання світу , на
постановку проблемних завдань та пошук їх вирішення.
Технологію «Мікрофон» використовую майже на всіх уроках . На уроці
української мови дану технологію застосовую з метою повторення вивченого
матеріалу , виявлення ставлення дітей щодо доцільності вивчення поданого
матеріалу.
Технологію «Карусель» використовую
на ранкових зустрічах з метою виявлення вміння говорити один одному
компліменти , слова ввічливості.
Працюючи в групах , учні вчаться
слухати і розуміти один одного, аргументувати свої переконання , вести
дискусію, вислуховувати та порівнювати думки різних груп , розуміти, що
погляди можуть не збігатися , визнавати свої помилки.
Навчально – виховний процес я організовую
так, що учні шукають
зв’язок між новими та вже отриманими
знаннями; приймають альтернативні рішення, мають змогу зробити “відкриття”,
формують свої власні ідеї та думки за допомогою різноманітних засобів,
навчаються співробітництву.
«Мозковий штурм» допомагає мені
використовувати досвід учнів з метою вирішення проблем , одержувати
несподівані , але оригінальні відповіді.
Використання
дидактичних ігор та
ігрових моментів робить
урок цікавим, створює
у дітей бадьорий
настрій, полегшує засвоєння
навчального матеріалу, створює
ситуацію успіху. Діти з великим
бажанням беруть участь у рольових іграх. Побувавши в образі зображуваних
живих істот , діти відчувають себе рівноправними мешканцями довкілля, вони
вчаться розуміти кожну рослинку , кожну травинку ,співпереживати тим ,кого
зображають.
Метод «Коло
ідей» є
ефективним у вирішенні гострих суперечливих питань.
Проекти, учні роблять разом – тож ми
часто застосовуємо групову роботу. Діти опановували її поступово –
багато працювали в парах, потім вчились толерантності та дружелюбності. Я
часто використовую різні способи поділу на групи, щоб максимально залучити
дітей до роботи та використати потенціал кожного учня.
Звертаюсь
я і до технології «Незакінчених речень». Вона дає змогу розвивати в учнів
зв’язне мовлення, будувати власні судження, порівнювати їх з іншими,
відпрацьовувати вміння говорити коротко, але по суті і переконливо.
Використання інтерактивних методів на
уроках дає можливість доповнити уроки різноманітною інформацією, а різні види
діяльності заохочують дітей до роботи. Те , що подобається , дитина робить із
задоволенням і натхненням , а значить – навчається.
|
Коментарі
Дописати коментар