Діагностичні роботи 2 клас

                   Українська мова та читання


Читання                       2 клас
Діагностична  робота №1.            Аудіювання
Прізвище, ім’я  ________________________________

Варіант 2.        В.Сухомлинський «Гаряча квітка» »(текст дітям на руки не роздається)

            Того року була рання весна. В середині квітня зацвіли сади. Настав травень.
            Маленька дівчинка Оля пішла одного ясного весняного ранку в сад і побачила велику червону квітку троянди. Вона побігла до мами й радісно сказала:
-          Мамо, червона троянда зацвіла.
Мама прийшла в сад, поглянула на червону квітку, усміхнулася. Потім глянула на небо, і лице її стало тривожним.
З півночі сунула чорна хмара. Повіяв вітер, хмара закрила сонце. Стало холодно.
Мама з Олею сиділи в кімнаті й з тривогою дивилися в вікно.
Мов білі метелики, полетів сніг. Все довкола побіліло. Вітер затих. Сніжинки м’яко падали на землю, а потім перестали падати.
Мама з Олею пішли в сад. На зеленому листі біліли снігові шапки. Земля вкрилася сніжно – білим килимом. Тільки троянда червоніла, мов велика жарина. На ній блищали крапельки роси.
-          Вона гаряча, їй не страшно, - промовила Оля й радісно усміхнулася. (141 слово)
В.Сухомлинський


Читання                       2 клас
Діагностична на робота №1.            Аудіювання
Прізвище, ім’я  ________________________________
Варіант 2.        В.Сухомлинський «Гаряча квітка»

1.      Коли відбуваються події, описані у тексті?
А  Восени
Б  Навесні
В  Влітку
2.      Яка квітка зацвіла у саду?
А  Троянда
Б   Лілія
В  Конвалія
3.      Що зробила дівчинка Оля?
А  Зрізала квітку на букет
Б  Зателефонувала подружці і розповіла про квітку
В  Побігла до мами і поділилася радістю
4.      Чому лице мами стало тривожним?
А  З півночі сунула чорна хмара
Б  Бо Оля зрізала квітку
В  Мамі не сподобалася квітка
5.      Встав у речення пропущене слово.
На зеленому листі біліли ___________________ шапки.
6.      Встанови послідовність подій у тексті.
1 Тільки троянда червоніла, мов велика жарина
1 В середині квітня зацвіли сади
1 Повіяв вітер, хмара закрила сонце
7.      Підкресли речення, яке не зустрічалося у тексті.
-          Мов білі метелики, полетів сніг
-          Того року була рання весна
-          Мама з Олею сиділи в кімнаті і радісно дивилися у вікно
8.      Підкресли слова, які описують Олю.
Добра, ввічлива, сором’язлива, неуважна, весела, турботлива, спостережлива.




Читання                       2 клас
Діагностична робота №1.            Аудіювання
Прізвище, ім’я  ________________________________
Варіант 2.        В.Сухомлинський «Гаряча квітка»

1.Коли відбуваються події, описані у тексті?
А  Восени
Б  Навесні
В  Влітку
2.Яка квітка зацвіла у саду?
А  Троянда
Б   Лілія
В  Конвалія
3.Що зробила дівчинка Оля?
А  Зрізала квітку на букет
Б  Зателефонувала подружці і розповіла про квітку
В  Побігла до мами і поділилася радістю
4.Чому лице мами стало тривожним?
А  З півночі сунула чорна хмара
Б  Бо Оля зрізала квітку
В  Мамі не сподобалася квітка
5.Встав у речення пропущене слово.
На зеленому листі біліли ___________________ шапки.
6.Встанови послідовність подій у тексті.
1 Тільки троянда червоніла, мов велика жарина
1 В середині квітня зацвіли сади
1 Повіяв вітер, хмара закрила сонце
7.Підкресли речення, яке не зустрічалося у тексті.
-          Мов білі метелики, полетів сніг
-          Того року була рання весна
-          Мама з Олею сиділи в кімнаті і радісно дивилися у вікно
8.Підкресли слова, які описують Олю.
Добра, ввічлива, сором’язлива, неуважна, весела, турботлива, спостережлива.



1

Діагностична робота
 МОВНА ТЕМА  «Числівник»

1). Доповни речення
Слова, назви чисел, називаються
А)іменники   Б) числівники   в) прикметники

2). Числівники відповідають на запитання :
А). хто ? що ?
Б).який ? яка? Яке?
В).скільки? котрий?

3)Які числівники відповідають на питання скільки ?
А).п’ятий
Б).п’ять
В).сім

4).Які числівники відповідають на питання котрий?
А)перший
Б)один
В).два
5). Запиши числівники словами

5    ______________________

11   __________________________________

9   ___________________________________

6).Утвори речення
Сім разів  відміряй                              аніж сім раз почути.
Краще один раз побачити                  там хата не метена.
Де сім господинь                                 а один раз відріж.
7).Підкреслити числівники
Моцарт почав писати музичні твори у п’ять років.

8).Утвори числівники за зразком:
Сім   -  ___сьомий

Три -  ___________________________________

Десять  - _________________________________


П’ять   -   ___________________________________

Діагностична робота з української мови


Учня/ці______________________________________________
Мовна тема «Текст»

1. Доповни речення: «Наше  мовлення має бути … ».
     А    виразним, зрозумілим, правильним;
     Б     голосним, правильним, швидким;
     В     швидким, тихим, зрозумілим.
2. Встав потрібне слово у речення: « Заголовок  має виражати    … , про що йдеться у тексті»
А    опис;
Б     найголовніше;
В    виразне.
3. Продовж речення : «У тексті всі речення  між собою пов’язані за … .»
А    безпомилковістю;
Б     цікавістю;
В    змістом.
4. Продовж речення: « Текст складається з трьох частин – це
_1)______________________________________
_2)______________________________________
_3)______________________________________
5. Продовж речення: « Кожна частина починається з нового рядка – … . »
А    зачину;
Б    повідомлення;
В    абзацу.
6. Для чого потрібно уникати повторів слів у тексті?
А    це збіднює наше мовлення;
Б    для виразності читання;
В   для розбірливості.
7. Види текстів бувають:
1) Текст-__________________________________
2) Текст-__________________________________
3) Текст-___________________­­_­­­­­­­­­______________
8.  Продовж і закінчи речення: «Текст-міркування має таку назву, тому що містить … ».
     А   опис;
     Б    міркування;
     В   повідомлення.
9. На які питання відповідає текст-опис?
А   Який? Яка? Які?
Б   Що робить? Що зробить?
В   Як? Для чого? Навіщо?
 10.  Доповни речення: «Якщо в тексті розповідається про весну, то цей текст називається … ».
     А   розповіддю;
     Б   описом;
     В   міркуванням.
11.  Прочитай текст. Познач заголовок, який відповідає змісту.
     Був прозорий свіжий ранок, омитий ще вночі рясним дощем. Поспішно танули на зігрітій синяві останні хмарки. По оздобленій росою землі безшумно гуляло сонце.
      А   Останні хмарки.
      Б    Ласкаве сонце.
      В    Ранок.
12.  Розмісти і запиши речення так, щоб утворився текст.
   

Вони дружно почали ліпити хатку.

Навесні повернулися   ластівки.

У гніздечку з’явилися ластів’ята.

Вони веселим щебетанням зустрічали сонечко.
    




РОЗФАРБУЙ
 


        Було цікаво!   
                                                      



       Я все знаю. Я молодчинка!




       Було складно. Треба вчити правила.




?


 



8.      












Коментарі

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу