Діагностичні роботи 2 клас
Українська мова та читання
Читання 2 клас
Діагностична робота №1. Аудіювання
Прізвище, ім’я
________________________________
Варіант 2.
В.Сухомлинський «Гаряча квітка» »(текст дітям на руки не роздається)
Того
року була рання весна. В середині квітня зацвіли сади. Настав травень.
Маленька
дівчинка Оля пішла одного ясного весняного ранку в сад і побачила велику
червону квітку троянди. Вона побігла до мами й радісно сказала:
-
Мамо, червона троянда
зацвіла.
Мама прийшла в сад, поглянула на
червону квітку, усміхнулася. Потім глянула на небо, і лице її стало тривожним.
З півночі сунула чорна хмара.
Повіяв вітер, хмара закрила сонце. Стало холодно.
Мама з Олею сиділи в кімнаті й з
тривогою дивилися в вікно.
Мов білі метелики, полетів сніг.
Все довкола побіліло. Вітер затих. Сніжинки м’яко падали на землю, а потім
перестали падати.
Мама з Олею пішли в сад. На
зеленому листі біліли снігові шапки. Земля вкрилася сніжно – білим килимом.
Тільки троянда червоніла, мов велика жарина. На ній блищали крапельки роси.
-
Вона гаряча, їй не
страшно, - промовила Оля й радісно усміхнулася. (141 слово)
В.Сухомлинський
Читання 2 клас
Діагностична на робота №1. Аудіювання
Прізвище, ім’я
________________________________
Варіант 2.
В.Сухомлинський «Гаряча квітка»
1.
Коли відбуваються події, описані у тексті?
А Восени
Б Навесні
В Влітку
2.
Яка квітка зацвіла у саду?
А Троянда
Б Лілія
В Конвалія
3.
Що зробила дівчинка Оля?
А Зрізала квітку
на букет
Б Зателефонувала
подружці і розповіла про квітку
В Побігла до мами
і поділилася радістю
4.
Чому лице мами стало тривожним?
А З півночі сунула
чорна хмара
Б Бо Оля зрізала
квітку
В Мамі не сподобалася
квітка
5.
Встав у речення пропущене слово.
На зеленому листі біліли ___________________ шапки.
6.
Встанови послідовність подій у тексті.
1 Тільки троянда червоніла, мов
велика жарина
1 В середині квітня зацвіли сади
1 Повіяв вітер, хмара закрила
сонце
7.
Підкресли речення, яке не зустрічалося у тексті.
-
Мов білі метелики, полетів сніг
-
Того року була рання весна
-
Мама з Олею сиділи в кімнаті і радісно дивилися у вікно
8.
Підкресли слова, які описують Олю.
Добра, ввічлива, сором’язлива, неуважна, весела, турботлива, спостережлива.
Читання 2 клас
Діагностична робота №1. Аудіювання
Прізвище, ім’я
________________________________
Варіант 2.
В.Сухомлинський «Гаряча квітка»
1.Коли
відбуваються події, описані у тексті?
А Восени
Б Навесні
В Влітку
2.Яка квітка
зацвіла у саду?
А Троянда
Б Лілія
В Конвалія
3.Що зробила
дівчинка Оля?
А Зрізала квітку
на букет
Б Зателефонувала
подружці і розповіла про квітку
В Побігла до мами
і поділилася радістю
4.Чому лице
мами стало тривожним?
А З півночі сунула
чорна хмара
Б Бо Оля зрізала
квітку
В Мамі не
сподобалася квітка
5.Встав у
речення пропущене слово.
На зеленому
листі біліли ___________________ шапки.
6.Встанови
послідовність подій у тексті.
1 Тільки троянда червоніла, мов
велика жарина
1 В середині квітня зацвіли сади
1 Повіяв вітер, хмара закрила
сонце
7.Підкресли
речення, яке не зустрічалося у тексті.
-
Мов білі метелики, полетів сніг
-
Того року була рання весна
-
Мама з Олею сиділи в кімнаті і радісно дивилися у вікно
8.Підкресли
слова, які описують Олю.
Добра,
ввічлива, сором’язлива, неуважна, весела, турботлива, спостережлива.
1
Діагностична робота
МОВНА ТЕМА «Числівник»
1). Доповни речення
Слова, назви чисел, називаються
А)іменники Б) числівники в) прикметники
2). Числівники відповідають на запитання :
А). хто ? що ?
Б).який ? яка? Яке?
В).скільки? котрий?
3)Які числівники відповідають на питання скільки ?
А).п’ятий
Б).п’ять
В).сім
4).Які числівники відповідають на питання котрий?
А)перший
Б)один
В).два
5). Запиши числівники словами
5 ______________________
11 __________________________________
9 ___________________________________
6).Утвори речення
Сім разів відміряй
аніж сім раз почути.
Краще один раз побачити там хата не метена.
Де сім господинь а один раз
відріж.
7).Підкреслити числівники
Моцарт почав писати музичні твори
у п’ять років.
8).Утвори числівники за зразком:
Сім -
___сьомий
Три - ___________________________________
Десять - _________________________________
П’ять -
___________________________________
Діагностична робота з української мови
Учня/ці______________________________________________
Мовна тема «Текст»
1. Доповни речення: «Наше мовлення має бути … ».
А
виразним, зрозумілим, правильним;
Б
голосним, правильним, швидким;
В
швидким, тихим, зрозумілим.
2. Встав потрібне слово у речення: « Заголовок
має виражати … , про що йдеться
у тексті»
А опис;
Б найголовніше;
В виразне.
3. Продовж речення : «У тексті всі речення між собою пов’язані за … .»
А безпомилковістю;
Б цікавістю;
В змістом.
4. Продовж речення: « Текст
складається з трьох частин – це
_1)______________________________________
_2)______________________________________
_3)______________________________________
5. Продовж речення: « Кожна частина
починається з нового рядка – … . »
А зачину;
Б повідомлення;
В абзацу.
6. Для чого потрібно уникати повторів
слів у тексті?
А це збіднює наше мовлення;
Б для виразності читання;
В для розбірливості.
7. Види текстів бувають:
1)
Текст-__________________________________
2)
Текст-__________________________________
3)
Текст-__________________________________
8.
Продовж і закінчи речення: «Текст-міркування має таку назву, тому що
містить … ».
А
опис;
Б
міркування;
В
повідомлення.
9. На які питання відповідає
текст-опис?
А Який? Яка? Які?
Б Що робить? Що зробить?
В Як? Для чого? Навіщо?
10.
Доповни речення: «Якщо в тексті розповідається про весну, то цей текст
називається … ».
А
розповіддю;
Б
описом;
В
міркуванням.
11.
Прочитай текст. Познач заголовок, який відповідає змісту.
Був прозорий свіжий ранок, омитий ще вночі
рясним дощем. Поспішно танули на зігрітій синяві останні хмарки. По оздобленій
росою землі безшумно гуляло сонце.
А
Останні хмарки.
Б
Ласкаве сонце.
В
Ранок.
12. Розмісти і запиши речення так, щоб утворився
текст.
|
Вони дружно почали ліпити
хатку.
|
|
Навесні повернулися ластівки.
|
|
У гніздечку з’явилися
ластів’ята.
|
|
Вони веселим щебетанням
зустрічали сонечко.
|
РОЗФАРБУЙ
Було цікаво!
Я все знаю. Я молодчинка!
Було складно. Треба вчити правила.
?
|
|
8.
Дякую за допомогу
ВідповістиВидалитиДякую за допомогу
ВідповістиВидалити